STİLİNİ SEVİYORUM CARA DELEVİNGE / I LOVE YOUR STYLE, CARA DELEVINGNE

07:32

SELAM kızlar bu gün sizlerle Cara Delevinge' nin stilini biraz kurcalayacağız keyifli okumalar.
Hi girls, this day with you Cara Delevingne' s style we tamper with a bit of pleasant reading.

Cara ' nın asıl stili  bence sokakta ultra rahat şık yerlerde ise ultra seksi ve şık !
Cara expand the noble style, I think, on the street, this ultra-comfortable, stylish, sexy and ultra stylish in places !


Şu etrafa Cool Cool bakan kırmızı başlıklı kız Cara
Cool cool water around the Minister Cara Red Riding Hood








   
Resimler dede gördüğünüz gibi Cara' da bir dar paça ve çorap çizme aşkı var Hatunun pijaması bile dar paça Arkadaş!
Grandpa pictures as you can see, cara a narrow, bell-bottoms of her pajamas and socks love the boots and even narrow-trotting Friend!



Bir parça maskülenlik Cara'nın stilini geçin bence ruhunda var.
Cara maskulenlik switch to the style of a piece I think is in the spirit.

Ve ucundan gözüken ama kombinin önemli parçası ayakkabılar <3 ben 
And from the end looks, but the important part of the boiler and the shoes <3


Ve Cara'nın ev topuzu ben yine ayakkabılara vuruldum. Bu arada arkadaşı ile birazda eski sevgili dedikodusu yapar gibi.
The shoes I was shot at the knob again and cara home. In the meantime, some old dear gossip with a friend in the lobby.









Benim Cara'nın stilinin en sevdiğim yanlarından birisi hem şık hemde spor parçaların bir arada kullanılması bu konuda Cara ilham alınılabilecek cinsten!
My one of my favorite aspects of Cara's style is both stylish and sports the use of a combination of pieces in this regard, the kind of inspiration that can be checked out cara!




Ve işte yine en sevdiklerimden ' Bırakın beni uleyn depresyondayım. ' Modu.
And again, my favorites ' uleyn leave me alone I'm depressed. 'Mode.


Kıyafetlerine baktık şimdi birazda aksesuarlarına, saçın, makyajına bakalım.
We got dressed, now some accessories, hair, makeup.

Gözlük ve Bandanın uyumunu sizi bilmem ama ben çok sevdim.
The harmony of glasses and Panda I don't know about you, but I love it.




Trend listelerimde sıkça bahsettiğim göz makyajında altın ışıltılar olayını Cara' da kullanmış kesin benim blogdan gördü !
Gold glitter eye makeup trend that I mentioned in my list, the thing is definitely frequently used in saw from my blog cara !

 
Burada 2 kolundada olan kelepçeleri ve rujunu çok sevdim.
I love her lipstick here and 2 arm cuffs.
Gözlükler favorim! Ama kemerde kayda değer...
Glasses favorite! Remarkable on the belt...

Ah o boksör örgüler... Çok severim . Ya o C D kolyesi!
Oh I love the braids that boxer . C D or necklace!

Burada bahsetmek istediğim tek detay gözleri mavi lineri bu yaz çok trend Cara'yada çok yakışmış.
The only detail I want to mention here his eyes are blue dream liner a lot this summer trend cara looks great.

Yine makyajının güzelliği ortada fakat burada asıl dikkatimi çeken saçı! yine çokça bahsetsem de bir kez daha söylüyorum örgü bu yaz trendler arasında!
Again, the beauty of makeup, but the hair that drew my attention here! again, I talk about knitting a lot this summer and once again is among the trends!

Okuduğunuz için çoook teşekkür ederim umarım beğenmiş sinizdir beğendiyseniz yorumlamayı, paylaşmayı ve yeni yazılarımdan haberdar olabilmek için üye olmayı veya e mailinizi bırakmayı unutmayın! Öptüm!
Thank you so much for reading-I hope the righteous side if you like commenting, sharing, and new to be aware of my writings, become a member or remember to leave your email! I kissed it!

(Bu arada youtube kanalımı ziyaret etmediysen hemen hemen et ve abone ol buraya tıktık ) 

Fotolar/Photo:caradelevingneupdate92

HOŞÇAKALIN !
BYE

You Might Also Like

2 yorum

  1. Güzel bir yazı olmuş canım, zevkle okudum. Takipteyim, istersen bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TAKİBE ALDIM BLOGUNUZU

      Sil