Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor?- MİM

09:05

SELAM kızlar bu yazımın konusu diğerlerinden farklı biraz yazılarını severek takip ettiğim blogger haydi güzelleşelim! böyle bir konuya yazmak isteyen herkesi mimleyince bende yazayım dedim.Keyifli okumalar.


Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?
Aslında annem ve ablamdan başka kimse bilmiyor  bunun nedeni yakın çevremden başka kimsenin bu konuyla ilgili konuşmadıkları ve ilgi alanlarına girmedikleri .Aslında bütün sosyal medya hesaplarımda blogumun linki var belki bir çok kişi öğrenmiştir ama nedense bunun üstüne hiç konuşma gereği duymadım.

Neden blog yazıyorsunuz ? 
Yazdığım branşa dair gelecekte gerçekleştirmek istediğim hayallerim var. Bunları gerçekleştirmek içinde kendimi geliştirmem gerek bunun için yazıyorum.Ve eğlenmek için tabi.


İlk yazınız ve son yazınız arasında nasıl bir fark var ?
Üslubum daha oturmuş kendime özgü bir yazı stilim var artık onu daha da geliştirmeye çalışıyorum tabi ama belirli bir yolum var artık.

Blog yazmak yaşantınıza ne kattı 
Yazdığım branşı yani modayı daha düzenli ve kayıtlı takip ediyorum artık bana kattığı en güzel şey bu.

Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Daha kendi yazdığımı söylemedim ki onlara önereyim.

Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Dergilerden bazı yabancı-türk moda sitelerinden.

Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim kuruyor musunuz ?
Evet içlerinde çok cana yakın kişiler var.

Şikayetçi olduğunuz konular var mı? 
Evet var sahte blog keşif etkinlikleri bazılarına bende katıldım yeni kişilerde tanıdım fakat bloggerların birbirine destek olmalarının gerektiğine dair nutuk atan paragraf, paragraf yazı yazan kişilerden fayda görmedim ne bloguma üye oldular nede yorum yaptılar tabi ki kimse kimsenin blogunu beğenmek zorunda değil ama ben üst üste bu durumu yaşayınca bu durum beni düşündürdü  açıkçası.Ya benim blogum berbat yada insanlar sahte;)
Bu arada gerçek blogger arkadaşlarımda var tabi onlara sözüm yok :)

Neyse bende yazmak isteyen herkesi mimliyorum umarım beğenmiş sinizdir. 
HOŞ ÇAKALIN!! 


You Might Also Like

7 yorum

  1. eline sağlık canım güzel yazı olmuş! :)

    YanıtlaSil
  2. Özgün haftanin blogu secince kesfettim ve mimdeki sikayetci oldugun kisimlara bende aynen katılıyorum ve bu nedenle hem yorum yapip hem takibe aliyorum beklerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni takibe almıştım zaten yazılarını keyifle okuyordum güzel düşüncelerin ve yorumların için teşekkürler:)

      Sil
  3. Aslında nu mim bizim özetimiz gibi. Yapan bir çok kişiyi yakından tanidim

    YanıtlaSil
  4. Aslında nu mim bizim özetimiz gibi. Yapan bir çok kişiyi yakından tanidim

    YanıtlaSil