STİL GÜNLÜĞÜM#1/BUGÜN NE GİYDİM?/STYLE DIARY/ WHAT I WORE TODAY?

11:24

SELAM kızlar bu yazım biraz farklı sizlere bu gün alışverişe giderken yaptığım kombini göstermek istedim. 

HI girls, this is a little different spelling combination I wanted to show that I did when I went shopping this day.









Ürünler:LCW
Products:LCW

Stil günlüğüm diye bir konu başlattım bundan sonra arada sırada günlük stilimi paylaşacağım ne dersiniz? Yorumlayın👇👇
Topic started a style diary, after this I'm going to share my daily style in a while, how about you?comment👇👇

Resimler konusunda  biraz acemiyim idare lütfen.
I'm a little clumsy to handle in the pictures please.

Umarım beğenmişsinizdir beğendiyseniz paylaşmayı ve yorumlamayı unutmayın sizi seviyorum..
Bana ulaşmak ve sorularınız için sosyal medya hesaplarım☝☝☝ ve arzucetinkaya007@gmail.com
I hope you like it share it and remember I love you..if you like to interpret it

For your questions contact me and my social media accounts☝☝☝ and arzucetinkaya007@gmail.com

HOŞÇAKALIN!
BYE BYE!

You Might Also Like

0 yorum