SONBAHARIN FEMİNEN VE ASİ KIZI OLALIM MI ?

12:43

MERHABA !!!
Kızlar bu yayınım da sonbaharın yeni trendlerinden benimde çok hoşuma giden  feminen ve asi parçaları kombinleyerek stil bir görünüm elde edebiliyoruz.

Nasıl parçalar kombinlenebilir diye sorarsanız benim favorilerim deri mini etekler siyah file çoraplar siyah ve kırmızı renklerinin bir arada kullanan topshop feminen asi trendi için müthiş ürünler hazırlamış.


Kırmızı ve siyah renklerin yanı sıra pembe  - siyah veya mor - siyah kombinler deneyebilirsiniz.
Bu kış deri ve kürk fena halde trend olacağa benziyor.

ÇORAP HARİÇ HEPSİ MANGO













Bu yaz vazgeçilmez olan yüksek bel pantolonları deri ceket ve botlarla kombinleyerek kış mevsimine de uyarlayabilirsiniz. 


ÇANTA LİDANYA.com DİĞERLERİ
TOPSHOP
SİYAH BERE ZİZİGO BONALODİ
      






Ben siyah mı pembe mi kullansam bilemedim ikisi de uyuyor bence siz kendi zevkinize göre ayarlarsınız.

Yayın sonu tatlışlar beğendiyseniz paylaşın (emek var:)) ) ve yeni yazılarımdan haber almak için takip edin sizi seviyorum hoş çakalın :))


BANA ULAŞIN
İnstagram: ctnkyy00
Twitter:https: ctnkyy07
Facebook:https: Arzu Çetinkaya
Email: arzucetinkaya@outlook.com veya
arzucetinkaya007@gmail.com sorularınızı veya konu
önerilerinizi yazabilirsiniz.




You Might Also Like

0 yorum