KIŞ SICACIK RENKLERLE GELİYORRR !!!

12:42

SELAM tatlıklar ben geldim. Başlıktan da anlayacağınız gibi bu sonbahar ve kışın renklerinden bahsedeceğim.

Bu kış daha çok koyu soğuk renkler yerine kışın soğuk günlerinde içimizi ısıtacak neşeli renkler trend olacak.
Şimdilik sadece 4 renk hakkında bilgi vereceğim ama devamının gelebilir.

HARDAL
Kış sezonun da hardal fena halde trend olacak hardalı bir çok renkle kombinlenebilir  benim favorilerim  mor,gri,lacivert,yeşil ,siyah ve natürel  tonları sizde deneyin bayılacaksınız.(bunu yazan bloggerinizin dolabında tek bir hardal renk kıyafet yok hemen edineceğim)



Abiyemodelleri.com

PASTEL TONLAR
O soğuk havalar da pozitif bir enerji verirken hem de masum ve yalın bir görünüm elde edebiliriz  eğer tercihiniz pastel tonlarından olacaksa yalınlığınızı tamamlamak için saç ve makyajınızı sade tutabilirsiniz fakat eğer bir yerlere hareket katmak isterseniz gold veya güçlü aksesuarlar kullanabilirsiniz.


elle fanning wise



SİZE KIRMIZI ÇOK YAKIŞACAK
Evet başlıktan da anlayacağınız gibi diğer rengim ise kırmızı ve tonları. Kırmızı pastel tonlarla kombinlenince sakin ve gözü yormayan bir görünüm elde edebilirsiniz. Siyah , lacivert ,haki ve mor renkli aksesuarlarla da kombinleyebilirsiniz. Ayrıca benim pek hoşlanamadığım baştan aşağı aynı renk trendini kırmızıda da uygulayabilirsiniz. Benim favorim kırmızı mor ve kırmızı haki kombinler.

İnstyle


















SİYAH
Her sezonun klasiği olan siyah  kırmızı pembe veya sarı renklerle kullanılabilir . Cesur dekolteler kullanılabilir.
Fakat eğer çanta ve ayakkabıyı sade tutmak  isterseniz aksesuarlarınızı yoğun tutmanızı öneririm .


İnstyle



















ÜLKEMİZDE YAŞANAN OLAYLARDAN DOLAYI ÇOK ÜZGÜNÜM...
#TERÖRÜLANETLİYORUM #NEMUTLUTÜRKÜMDİYENE!

Bir daha ki yayınım da görüşmek üzere sizleri çok seviyorum tatlılıklar  hoş çakalın :))

Bana ulaşın sorularınız ,önerileriniz ve eleştirileriniz benim için çok önemli belirtirseniz çok sevinirim.
İnstagram: CTNKYY00
Twitter: ctnkyy07
Facebook: Arzu Çetinkaya
Email: arzucetinkaya@outlook.com - arzucetinkaya007@gmail.com 
veya yorumlar.

You Might Also Like

0 yorum