YARDIMA İHTİYAÇLARI VAR

10:20

SELAM arkadaşlar bu seferki yayınımın konusu biraz farklı aslında bu yazıyı yardım amaçlı yazıyorum size bir siteden bahsedeceğim eminim ki bir çoğunuz biliyorsunuz bu sitenin adı Change.org arama motorunuza aynen bu şekilde yazarsanız site karşınıza çıkacaktır gelelim bu sitenin kurulum amacına. 
Change.org hiçbir şekilde kar amacı gütmeyen tamamen ücretsiz bir sosyal medya sitesidir. Günümüzde 35 milyondan fazla kullanıcısı olan bir platformdur. Bu site herkese çevresinde görmek istediği değişimi gerçekleştirebilmesi için olanak sağlayan ve hızla büyüyen küresel bağlamda dünyanın en büyük imza kampanyası projesidir. İsteyen her kişi kayıt olarak bir imza kampanyası başlatabilir veya diğer kampanyalara imza atarak destek verebilirsiniz. İşte bende size tam bundan bahsetmek istiyorum Buraya tıklayarak Change.org  sitesine girebilirsiniz 5 dakika ayırıp kayıt olup ve kampanyaları imzalarsanız bir çok kişiye umut ışığı olursunuz. Benim bir kaç tane destek verdiğim imzalayıp sosyal medya hesaplarımda paylaştığım kampanyalardan sizi de haberdar etmek istiyorum kayıt olup bu kampanyalara v.b. gibiler ini imzalayarak destek olursanız çok sevinirim.

Buraya tıklayarak Cesedi kıyıya vuran Ayla gibiler i olmasın diye başlatılan kampanyaya ulaşabilirsiniz.

Buraya tıklayarak KADCYLA isimli ilaç SGK kapsamına alınsın!
Teyzem ve diğer kanser hastaları yaşasın adlı kampanyaya ulaşabilirsiniz. 

Buraya tıklayarak 7 Yaşındaki kızım Fransa'ya kaçırıldı Yardım edin adlı kampanyaya ulaşabilirsiniz.

Buraya tıklayarak Zimbabve'de vahşice katledilen aslan Cecil için adalet istiyoruz adlı kampanyaya ulaşabilirsiniz.

Lütfen 5 dakikanızı ayırıp yardımcı olun unutmayın bir gün yardıma ihtiyacı olan sizde olabilirsiniz.

Hoş çakalın tatlılıklar sizi seviyorum :))))

Bana ulaşın
Sosyal medya hesaplarım ve 
arzucetinkaya@outlook.com


You Might Also Like

0 yorum