SONBAHAR-KIŞ KREASYONLARINA GÖZ ATALIM MI?

04:48

MERHABA güzel okuyucularım  yeni bir yayınla karşınızdayım bu yayınım da sonbahar-kış kreasyonlarına göz atalım dedim ve böyle bir konu seçtim açıkçası bu konunun devam yayını da gelebilir çünkü daha bir çok bahsetmek istediğim kreasyon var fakat yayınları uzatıp sizi sıkmamak için uzun konuları 2 ye bölüyorum neyse fazla uzatmadan başlamak istiyorum. 

Bu sezon ZUHAİR MURAD 
Yine taş işlemeler kadifeler göğüs ve bacakta derin dekolteler renkler de ise bordo,petrol mavisi,mavi tonları,kırmızı,siyah,
lacivert ve beyaz hakim.















Bu sezon JEAN PAUL GAULTİER 
Çizgili çoraplar etekler ve tulumlar kumaşta kadife ve şantuklar 
renkler de turuncu,mavi,siyah ve beyazlar hakim ama benim koleksiyonda en çok dikkatimi çeken değişik şapka ve saç aksesuarları












Bu sezon FENDİ 
Kürkler deri pantolon ve botlar yaka aksesuarları renkler de ise 
siyah ve beyazlar.















Bu sezon DİCE KAYEK 
Maskülen tavırlar, erkeksi ceket ve pantolonlar, kolsuz ceketler, kravat ve fularlar  renkler de ise siyah,beyaz ve rengarenk geometrik desenler ve tabi ki elbiseler.




Şimdilik bu kadar eğer beğendiyseniz ve devamının gelmesini istiyorsanız lütfen +1 leyin ve yorum yapın  kendinize iyi bakın hoş çakalın!
Bana ulaşın 
arzucetinkaya@outlook.com
arzucetinkaya007@gmail.com
İNSTAGRAM
ctnkyy00 ve diğer sosyal medya hesaplarım blog da yazılı.

resimler Yannis Vlamos / Indigitalimages.com



You Might Also Like

0 yorum