DESENLİ TAKIM

05:19

SELAM !!!

Bu yayınım da size son dönemlerde trend olan desenli takımlardan yani desenleri ve renkleri aynı olan iki parçayı bir arada kullanmaktan bahsedeceğim geçmiş sezonlarda desenleri bir arada kullanmak yanlıştı ama artık doğru kullanımda risksiz bir şıklık olarak moda ikonlarının trendi haline gelmiş durumda. 










Yandaki gibi  desenli takımları lacivert kalın topuklu ayakkabı ve zarf çantalarla kullanarak sokak stili oluşturabilirsiniz.









Yanda gördüğünüz tropikal desenli parçayı arkadaşlarınızla katılacağınız yaz partilerinde kullanabilirsiniz.








Böyle daha klasik modelleri ise şık akşam yemeklerinde tercih edebilirsiniz.


Bu yayınım da bitti diğer yayın da görüşmek üzere moda konusunda yardım almak isteyen mailden veya sosyal paylaşım sitelerim den bana ulaşabilir  hoşçakalın  !!!

You Might Also Like

5 yorum

  1. Merhaba canım adresini blog keşif etkinliğinden aldım hemen ekledim.sende beni takip edersen çok mutlu olurum:-)bloğunda başarılar
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkürler bir kaç gündür giremediğim için yorumları görememişim kusura bakmayın lütfen bloğunuzu inceledim ve çok beğendim destek olacağım sizde bloğuma destek olursanız çok mutlu olurum =)

      Sil
  2. çiçekleri severim kıyafette moda olarak geri gelmelreine sevindim :)
    keşif etkinliğimden geldim desteklerinizi bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler geçte olsa yorumunuzu gördüm destek olacağım bende destekleriniz beklerim

      Sil