BU YAZIN EN İYİLERİNE DEVAM

05:12

SELAM

Geçte olsa gelebildim daha önceki yayınım da size bu yazın en iyi 10 parçasının ilk 5 ini yazmıştım şimdi diğer 5 ini yazacağım.
HAYDİ BAŞLAYALIM!!!


6) ETEKLER
Yaz sokak stillerinde sıkça gördüğümüz etekler benim için rahatlığıyla bu yazın en iyilerinden biri. Diz kapağında biten desenli etekler ve altına gladyatör  sandaletler benim favorim!!

zara



7) BALERİN BABETLER
Ne kadar esparadil ve sandaletler bu yazın trendi olsa da her sezon trend olan bu balerin babetler bu sezonda ilk 10 da  etek ve elbiselerin altında yaz akşamları için ideal olan balerin babetlerden
bir çiftte siz edinin! 


Beymen











8) TULUMLAR
Her gün parça parça kombin yapmaktan sıkılanlar için tulum kurtarıcı parça etnik desenli veya tek renk tulumlar benim favorim!!
tulum:zara




9) BİRAZDA DENİZ
Mayo ve bikinilerde bu sezon floral ve etnik desenli mayo ve bikinileri dolabınızdan eksik etmeyin derim.


Mango











10) PÜSKÜLÜ ÇANTALAR
Geçen sezonda karşımızda olan püsküllü çantalarda benim favorim kahve tonları.



Bu yayınım da bitti diğer yayında görüşmek üzere hoşça kalın!!

Ve arkadaşlar minik Ömer Baran 'a imzayla destek olun devlet tedavisini karşılasın ve daha fazla acı çekmesin  link;

BANA SORULARINIZ İÇİN SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİM VE 
E - POSTAM
arzucetinkaya@outlook.com

You Might Also Like

0 yorum